Email ile Reklamcılık yönteminde, reklamı alan kişi bu maili almaya rıza gösterir. Bu yöntem email pazarlamanın dezavantajlarını ortadan kaldırmak için pazarlamacılar tarafından geliştirilmiş ender yöntemlerden birisidir.

Opt-in email reklamcılıkta kullanılırsa tüketicilere gönderilen materyal "öngörülmüş" olacaktır. Tüketiciye istenmemiş reklamlar göndermenin aksine, burada tüketicinin almayı istediği varsayılan mesajlar vardır. İdeal olarak opt-in email reklamları, hedeflenmemiş reklamlara nazaran tüketiciler için daha fazla kişisel ve ilgi çekici olacaktır.

Opt-in email reklamcılığı, yalnızca bir kere gönderilen kısa mesajlı "hazır" formatlı olan email kampanyalarından farklılık göstermektedir. Müşteriler yalnızca bilinen kaynaklardan ilgili teklifler geldiğinde emailleri kabul ettiğinden, bu format müşteriler için yarar sağlamaktadır. Aksine satıcılarda ise, email reklamcılık yatırım getirisi verdiğinden, ekstra düşük maliyetli ön yeterliliğe sahip dağıtım kanalları aracılığıyla email reklamcılıktan yarar sağlamaktadır.

"Email Reklamcılık" hakkındaki bu makaleye oy ver

Kullanıcı Değerlendirmesi: 0 / 5 (0)

Bugün SendPulse'ı ücretsiz deneyin

"E-mail Reklamcılık" ile ilgileniyorsanız, toplu e-posta hizmetimizden istifade edebilirsiniz.