Doğrudan toplu mail gönderimi, email kampanyaları doğrudan potansiyel müşterilere gönderildiğinde bir email pazarlama yöntemidir. Sadece mal ve hizmet satmayı amaçlamamaktadır.

Doğrudan toplu mail gönderimi hedefleri

  1. Adaylarla ilişkiler kurmak;
  2. Tüketicilerin dikkatini çekmek;
  3. Müşteriler arasında ürünlerin başarısının izlenmesi;
  4. Müşterilerin geri bildirimlerini takip etmek;
  5. Marka bilincini ve müşterilerin sadakatini artırmak;
  6. Mevcut email pazarlama stratejilerinin optimizasyonu.

Doğrudan email pazarlamasının aşamaları

  1. Posta listeleri oluşturma.
  2. Email pazarlama stratejisi geliştirme.
  3. Özel bir teklif oluşturmak.
  4. Ürün/hizmet satmak.

Doğrudan toplu mail gönderiminde önemli olan nedir

Satışların başarısı posta listelerine bağlıdır. Yanlış kişilere gönderilirse, kaliteli, çekici teklif, iyi yazılmış bir reklam kullanılamaz.

Üyelerinizi bölümlere ayırın!

Email listelerinizi bölümlemek için çok çaba sarf edeceksiniz.
Aşağıdaki durumlarda posta listesi ilgisizdir:

  • İlgili kişi yok. Asla posta listelerini satın almayın, çünkü bu kişiler ürünlerinizle ilgilenmez. Sadece birkaçı bir şeyler satın alabilir, bu durumda para boşuna harcanır. Bölümlenmiş bir posta listesi oluşturmak için elinizden geleni yapın, müşterilerinizi öğrenin.
  • Posta listenizdeki insanlar hakkında net bir fikriniz yok. Potansiyel müşterileriniz hakkında ne kadar fazla bilgiye sahipseniz, başarılı olmanız için o kadar fazla şansınız var.
  • Ayrıntılara dikkat etmiyorsunuz. Örneğin, vejeteryanlara kürk manto satıyorsunuz. Alakalı mı?

Doğrudan toplu mail gönderiminin avantajları

  • Potansiyel müşterilerle ilişkiler kurabilirsiniz. Segmentasyonunuz ilgiliyse, insanlar ürün ve hizmetlerinize ihtiyaç duyacaklardır.
  • Emailleri kişiselleştirebilirseniz, eposta açma oranlarınızı artıracaktır.
  • Email açılma oranları, tıklama oranı ve dönüşümlerle kampanyanızın verimini tahmin edebilirsiniz. Bu ölçümler çalışmanızı optimize etmenize ve daha iyi hale getirmenize izin verir.

Doğrudan toplu mail gönderiminin eksileri

  • Eposta listeniz doğru bir şekilde bölümlenmemişse sonuç getirmez, bu nedenle boşuna çok para harcadınız.
  • Ürünlerinizle ilgilenmeyen insanlar sadece epostanızı görmezden gelmeyebilir, hatta spam klasörüne bile gönderebilir.

Bu nedenle, epostalarınızın spam gibi görünmediğinden emin olun: spam benzeri kelimeler yok, cazip teklifler yok, CAPS LOCK yok, ünlem işareti yok ve renkli yazı tipleri yok.

Toplu mail kampanya konu başlığında hedef kitlenize uygun mesaj verin!

"Doğrudan toplu mail gönderimi" hakkındaki bu makaleye oy ver

Kullanıcı Değerlendirmesi (0)

Bugün SendPulse'ı ücretsiz deneyin

"Doğrudan toplu mail gönderimi" ile ilgileniyorsanız, toplu e-posta hizmetimizden istifade edebilirsiniz.