Toplu e-mail, bir marka tarafından aynı anda birden çok alıcıya gönderilen bir pazarlama iletisidir. Bir işletmeyi tanıtmayı, mal satmayı ve ilişkiler geliştirmeyi amaçlamaktadır. SendPulse'a kaydolduktan sonra , tamamen ücretsiz olarak toplu e-mail gönderebilirsiniz.

Günümüzde pazarlamacılar, en az çabayla önemli iletileri sunmak için toplu e-mail hizmetlerini kullanmayı tercih ediyor. Alıcının izni olmadan gönderilen önemsiz e-maillerin aksine, toplu e-mailler, alıcılar bunları almak için abone olduklarından yasal pazarlama kampanyalarıdır. Ancak, toplu e-mail pazarlaması düzgün bir şekilde yönetilmezse, kullanıcılar spam olarak değerlendirebilir ve sonuç olarak gönderenin itibarına zarar verebilir. Toplu e-mail kampanyaları oluştururken ve gönderirken , işletmenizde ceza ve kayıplardan kaçınmak için CAN-SPAM Yasası'na uymayı unutmayın .

Toplu E-mail Türleri

  • Haber bültenleri
  • Promosyon e-mailleri
  • Edinme e-mailleri
  • Saklama e-mailleri
  • Bültenler. Bir bülten, bir işletmede neler olup bittiğine dair aboneleri döngü içinde tutmanın mükemmel bir yoludur. Çoğu durumda, bültenler belirli bir hizmeti veya ürünü daha iyi anlamalarına yardımcı olmak için müşterilere öngörüler, bildirimler veya kılavuzlar sağlar.
  • Promosyon e-mailleri. Toplu e-mailler, satışların tanıtımında, teklif ve fırsatlarla müşterileri çekmede ve marka bilinirliği oluşturmada etkilidir. Bu e-mailler, mevcut ve potansiyel müşterilere uygun ürünler önermek için de kullanılabilir.
  • Edinme e-mailleri. Bunlar, henüz dönüştürülmemiş bir listedeki potansiyel müşterilere yönelik yeni müşteriler kazanmak için gönderilen mesajlardır . Potansiyel müşterileri bir satın alma işlemi yapmaya ikna etmek için özel teklifleri paylaşmak için kullanılabilirler.
  • Saklama e-mailleri. Bu toplu e-mailler genellikle şirketinizden satın almaya devam etmeleri için mevcut müşterilere gönderilir. Bir markanın müşteri sadakatini artırmayı amaçlıyorlar .

Toplu e-mail hizmeti nedir?

Sadece birkaç e-mail adresine bile binlerce veya on binlerce mesaj göndermek, gereken zaman ve çabadan dolayı boşa gidecektir. Ayrıca, böyle bir kampanya yürütmenin maliyeti hiçbir işletme için sürdürülebilir olmayacaktır. Toplu e-mail hizmeti kullanmak daha ucuz, daha hızlı ve çok daha uygundur.

Toplu e-mail hizmeti, müşterilerinin belirli bir zamanda birden çok alıcı listesine toplu e-mail iletisi göndermesine izin veren bir şirkettir. Bu hizmetle, bir mail listesindeki binlerce kişiye tek bir mesaj veya listedeki her adrese kişiselleştirilmiş bir e-mail gönderebilirsiniz. Toplu e-mail hizmeti, herhangi bir boyuttaki listeye e-mail gönderebilir. Bu sağlayıcıların çoğu, tekliflerini göndermek istediğiniz e-maillerin sayısına ve sıklığına göre fiyatlandırır. SendPulse ile kullanıcılar, farklı fiyatlandırma planları olan binlerce aboneye istedikleri kadar e-mail gönderebilir. Kaydolun ve hemen başlayın.

Neden toplu e-mail hizmetine ihtiyacınız var?

Toplu e-mail hizmeti, pazarlamacıların ve çevrimiçi girişimcilerin aşağıdakilerden kaçınmasına yardımcı olur:

  • Abonenin e-mail istemcisi (örneğin Gmail) tarafından spam veya önemsiz olarak etiketleme .
  • Bir İnternet Servis Sağlayıcısı veya barındırma şirketi tarafından hizmet reddi .
  • Federal Ticaret Komisyonu tarafından CAN-SPAM Yasasını çiğnemek ve muhtemelen her yasadışı e-mail için 16.000 dolar para cezası ödemek nedeniyle işaretlenmek.

Toplu e-mail hizmeti seçerken nelere dikkat etmelisiniz

Ücretsiz Toplu E-mailler Nasıl Gönderilir

  1. SendPulse'a kaydolun
  2. Kampanya oluşturun
  3. Bir e-mail şablonu seçin
  4. Toplu e-mail kampanyasını kontrol edin ve gönderin
  5. İstatistikleri izleyin

500 veya daha az abonesi olan bir marka, işletme veya web sitesi, SendPulse'yi ücretsiz olarak toplu e-mail gönderebilir. Bu pazarlama e-mailleri ayda en fazla 15.000 adet olabilir. Kaydolarak bu tekliften yararlanın! SendPulse ile ücretsiz e-mail göndermek için şu adımları izleyin:

  1. SendPulse'a kaydolun. Kayıt olmak için, kayıt formunda istenen kişisel bilgileri doldurun ve “Kaydol” u tıklayarak gönderin. Bir hesap otomatik olarak oluşturulur ve kullanıcı bir pazarlama e-mail kampanyası oluşturabilir.
  2. Bir kampanya oluşturun. Hesabınızda "Kampanya oluştur" u seçin ve kampanya için gerekli mail listelerini seçin. Listedeki adresleri gruplandırmak gerekirse “ Segmentasyonu kullan ” ı seçin . Bir "Gönderenin adı" ve "Gönderen" adresi girin (Gmail veya Yahoo gibi ücretsiz e-mail sağlayıcılarının adreslerini kullanmaktan kaçının). Çekici bir konu satırı oluşturmayı unutmayın .
  3. Bir e-mail şablonu seçin. Kampanya için uygun bir şablon seçin ve kişiselleştirin . SendPulse, ücretsiz olarak seçebileceğiniz 130'dan fazla uyarlanabilir e-mail şablonu sunar . Bir e-mail tasarımı seçtikten sonra sürükle ve bırak düzenleyicimizi kullanarak düzenleme aşamasına başlayın . Kullanıcılar e-mail için renk, yazı tipi boyutu, metin stili ve içerik gibi parametreleri ayarlama özgürlüğüne sahiptir. Bunun dışında kullanıcılar gerektiğinde resim, video ve düğme ekleyebilirler.
  4. Toplu e-mail kampanyasını kontrol edin ve gönderin. Her şeyin olması gerektiği gibi olduğunu doğrulamak için verilen tüm ayrıntıları gözden geçirin, ardından alıcının nasıl görüntüleyeceğini görmek için e-maili önizleyin. Son olarak, toplu e-maili gönderin veya göndermek için tarih ve saati planlayın .
  5. İstatistikleri izleyin. Abonelerin e-mail kampanyasına nasıl yanıt verdiğini izlemeyi unutmayın. Bu istatistikler kampanyayı geliştirmek için kullanışlıdır. Açılmış ve açılmamış e-mailler, dağıtım hataları, aboneliği iptal eden alıcıların sayısı, bağlantıları tıklayan vb. Hakkında veri almak için raporları kontrol edin.

Spam Olmadan ve Kara Listeye Alınmadan Toplu E-mailler Nasıl Gönderilir

  1. Şüpheli bağlantılar veya ekler eklemekten kaçının
  2. Her zaman düz metin e-mail sürümüne sahip olun
  3. Tanınabilir bir gönderen adı ve adresi kullanın
  4. E-mail tasarımına dikkat edin
  5. Çift kayıt kullanma
  6. Mail listenizi düzenli olarak temizleyin
  7. SPF ve DKIM imzalarını kullanma

Spam klasörüne girmekten kaçınmanın en basit ve kullanışlı çözümü profesyonel bir e-mail hizmeti kullanmaktır. Kullanıcı tanıtım ve marka bilinirliğini artırmaya odaklanırken, bir e-mail servis sağlayıcısı tüm teknik sorunlarla ilgilenir. Ancak, e-mail pazarlamasını kendileri halledenler için, spam olarak bitirmekten ve kara listeye alınmaktan kaçınmak için bazı ipuçları.

  1. Şüpheli bağlantılar veya ekler eklemekten kaçının. Bağlantılar gönderenin itibarını belirlemede önemli bir rol oynar . Dolayısıyla, bir bağlantı şüpheli bir siteye yönlendirirse, büyük olasılıkla engellenir. Aynı durum dokümanlar ve diğer ekler için de geçerlidir. Bir e-mail ekinin gölgeli bir başlığı varsa, ücretsiz barındırma hizmetine veya şifre korumalı arşivlere vb. Bağlantıları indirin, e-mail spam olarak işaretlenir. Bu sorunları önlemek için konu satırına herhangi bir bağlantı yerleştirmeyin, kısaltılmış bağlantılar eklemeyin ve yalnızca saygın bir dosya barındırma hizmeti kullanın.
  2. Her zaman düz metin e-mail sürümüne sahip olun. Düz metin e-mail alıcıların yalnızca küçük bir kısmı için yararlı olsa da, spam filtreleri tarafından işaretlenmemesi için e-mailde bulundurun.
  3. Tanınabilir bir gönderen adı ve adresi kullanın. Tanıdık bir ad ve e-mail adresi, alıcıya daha önce etkileşimde bulunduğunuzu bildirir ve şüphelenmenize gerek yoktur. E-mail sıklığı ile aşırıya kaçmayın . Heyecan verici olup olmadıklarına bakılmaksızın, her gün promosyon veya pazarlama e-mailleri göndermek abonenin onları alması için rahatsız edici olabilir. Haftada bir kez veya ayda en az bir kez yapıştırın.
  4. E-mail tasarımına dikkat edin. Yazı tipleri, metin stili, renkler ve resimler birisi hakkında çok şey söyleyebilir. Toplu bir e-mail oluştururken, bu yönleri yanlış anlamamaya dikkat edin. Büyük harflerle yazma, ünlem işaretleri, çok fazla medya (resim veya video), yazım hataları, küçük metin veya çok değerli bir dil kullanmaktan kaçının.
  5. Çift kayıt kullanın. Markanın e-maillerine kaydolduklarını doğrulamak için yeni abonelere abonelik onayı e-mailleri gönderin. Bu işlem abonelikleri iptal eder, mail listesindeki adreslerin doğru olmasını sağlar ve spam şikayetlerini ortadan kaldırır.
  6. Mail listenizi düzenli olarak temizleyin. Bazı aboneler kendilerine gönderilen e-mailleri artık açmıyor veya tıklamıyor veya açmıyorsa ve yeniden etkinleştirme kampanyanız çalışmadıysa, bunları mail listesinden kaldırma zamanı gelmiştir. Bu nedenle, düzenli bir mail listesi temizliği gereklidir. Marka ve sunucu itibarını korumak için bu adresleri silin.
  7. SPF ve DKIM imzalarını kullanın. Bir e-mail doğrulama sistemi olan SPF , kullanıcıların DNS'de kayıtlı olduğu şekilde alan adıyla e-mail göndermesine izin verilen aygıtları belirlemesine olanak tanır. Alıcı, bir e-mailin gerçekliğini belirlemek için bu bilgileri doğrulayabilir. DKIM imzasına sahip olmak, belirli bir e-mailin belirli bir alan adının adresinden gönderildiğini kanıtladığı için de yararlıdır. Bu imza ile, bir markanın e-maillerinin alıcının gelen kutusuna gitme olasılığı daha yüksektir.

Toplu E-mail Örnekleri

Kullanılan toplu e-mailin üç mükemmel örneği.

İşte görsel açıdan çekici başlıklara sahip bir BuzzFeed yemek bülteni.

Bu, “aciliyet duygusu” nun nasıl satılacağını gösteren bir UncommonGoods toplu e-mail bültenidir.

Canva, müşterilere tekliflerini yeni bir ekleme hakkında bilgilendiren basit ama net bir toplu e-mail kullanır.

Toplu E-mail En İyi Uygulamaları

Toplu e-mail pazarlama veya reklamcılıktan en iyi şekilde yararlanmak için:

  1. Mail listesini meşgul tutma
  2. Tüm adresler için onaylanmış katılımı uygula
  3. İşletme iletişim bilgilerine kolay erişim sağlayın
  4. Yalnızca tanınmış şirketlerin işletmenizi kullanmasına izin verin
  5. E-mail içeriğini alıcının ilgi alanlarına ve tercihlerine göre kişiselleştirinAçılmamış e-mailleri izleyin
  6. SendPulse ile hızlı ve rahat bir şekilde toplu e-mail kampanyaları oluşturun, gönderin veya otomatikleştirin!

Ayrıca şununla arandı
"Toplu Mail " hakkındaki bu makaleye oy ver

Kullanıcı Değerlendirmesi: 5 / 5 (6)

Bugün SendPulse'ı ücretsiz deneyin

"Toplu Mail " ile ilgileniyorsanız, toplu e-posta hizmetimizden istifade edebilirsiniz.