SendPulse hesabındaki ve Google Analitik'teki web push kampanyalarındaki istatistikler nasıl izlenir

Bu sayfanın en güncel versiyonu İngilizce dilinde mevcuttur. İngilizce göster

Hesabınızdaki istatistikler

SendPulse, dağıtım ve web push kampanyalarının tıklamalarına ilişkin istatistikleri toplar.

Tüm web push kampanyalarındaki genel istatistikleri görüntülemek için, SendPulse hesabınızda, "PUSH" bölümündeki "Kontrol paneli" sayfasını açın.

Belirli bir kampanya hakkında bilgi görüntülemek için, "PUSH" - "Kampanyalarım" bölümüne gidin. Listeden bir kampanya açın.

Abonelerin tarayıcıları, işletim sistemleri, IP'leri ve bölgeleri hakkında bilgi bulmak için "PUSH" - "Kontrol paneli" nu açın. "Web sitelerim" bölümünde, gerekli siteyi tıklayın ve "Aboneler" sekmesini açın.

Google Analitik’teki web push kampanyalarındaki istatistikler

Site istatistiklerini toplamak için web push kampanyasına UTM kodları ekleyin.

UTM kodları, sitenize gelen trafiğin nereden geldiğini belirlemenizi sağlayan parametrelerdir. Böylece farklı pazarlama kanallarının etkinliğini değerlendirebilirsiniz.

Gerekli UTM kodları:

utm_campaign Google Analitik’te kampanya bulmanıza yardımcı olan bir kampanya kimliğidir.

utm_source bir trafik kaynağı, reklam sistemidir.

utm_medium bir trafik kanalıdır.

Web push kampanyasına UTM kodları nasıl eklenir

Hizmet, web push kampanyalarında UTM kodlarını kullanmanın üç yolunu sunar:

  • varsayılan olarak kod ekleyin;
  • utm_campaign için kendi değerinizi belirleyin;
  • kendi etiketlerinizi ayarlayın.

Varsayılan olarak etiket ekleme

Bir web push kampanyası oluştururken, ayarlar düğmesini tıklayın.

"UTM Kodları" onay kutusunu seçin.

utm_campaign=sayısal bir değerdir utm_source=sendpulse ve utm_medium=push web push bildirimindeki bağlantıya eklenecektir.

Utm_campaign için kendi değerinizi belirleme

"UTM Kodları" onay kutusunu seçin.

"Utm_campaign" alanına kendi kampanya kimliğinizi girin, örneğin, best50%.

Etiketleri utm_campaign=best50%utm_source=sendpulse ve utm_medium=push web push bildiriminde bağlantıya eklenecektir.

Kendi etiketlerinizi ayarlama

"Web push bağlantısı" alanına belirtilen UTM kodlarını içeren linki girin.

SendPulse UTM kodlarının devre dışı olduğundan emin olun.

Manuel olarak bir link oluşturmak için, web push bildiriminin yönlendirmesi gereken sayfanın tam URL'sini belirtin.

Sayfa bağlantısının sonuna bir soru işareti koyun.

UTM kodlarını belirtin ve bunları “&” karakteriyle birleştirin.

Örnek: https://best.com/?utm_campaign=best50%&utm_source=sendpulse&utm_medium=push

Bağlantıları otomatik olarak oluşturmak için özel uygulamalar kullanın, örneğin:

Campaign URL Builder

Google Analitik’te web push istatistikleri nasıl izlenir

"Edinme" - "Tüm Trafik" - "Kanallar"a gidin.

Birincil boyut olarak "Aracı" yı seçin.

Tablodaki "push" ortamındaki verileri bulun.

Kampanya verilerini görüntülemek için "Diğer" açılır menüsünü açın, "Edinme" ve "Kampanya" yı tıklayın.

Kampanya sütununda, utm_campaign kampanyanızdaki koda karşılık gelen adı bulun.

Google Analytics ayarlarında daha iyi gezinmek için belgelerini okuyun:

Google Analytics Yardım

    SendPulse hesabındaki ve Google Analitik'teki web push kampanyalarındaki istatistikler nasıl izlenir hakkındaki bu makaleye oy ver

    Kullanıcı Değerlendirmesi: 4 / 5 (0)

    Önceki

    Push bildirimleri aboneliğinden nasıl çıkılır

    Blogumuzda popüler

    Bugün SendPulse'ı ücretsiz deneyin