Bir abone önceki e-postanızı açmadıysa web push bildirimi nasıl gönderilir

Düşük açılma oran, e-posta pazarlamacılarının karşılaştığı en büyük zorluklardan biridir. Gönderdiğiniz her e-posta kampanyasında bazı e-postaların açılmadığını göreceksiniz. Bu e-postalar neden açılmıyor? Aboneler konu satırını beğenmemiş olabilir veya çok sık e-posta gönderiyor ya da doğru zamanda göndermiyor olabilirsiniz.

SendPulse bu sorunun tamamen farkında ve bu yüzden platformumuz bir yapay zeka sistemine dayanıyor. Bu, e-posta açma oranını otomatik olarak en üst düzeye çıkarır ve bültenlerine daha iyi yanıtlar almaları için şirketler tarafından kullanılabilecek özellikler sunar.

Bu özelliklerden biri, web push bildirimleri kullanarak mesajları yeniden göndermektir. Bu kılavuzda, e-posta kampanyalarınız için bunları nasıl ayarlayacağınızı göstereceğiz.

Web push bildirimini kullanarak bir mesajı nasıl yeniden gönderilir?

Servisin solundaki menüden "Bir kampanya oluştur" düğmesini tıklatarak başlayın.

 

Bir e-posta kampanyası oluşturmak için aşağıdaki üç adımı izleyin:

  1. İlk adım olarak "Kampanya hakkında bilgi” kısmında e-postanızla ilgili tüm detayları belirtmeniz gerekir. Uygun e-posta alıcı listesini seçin ve bu alanları doldurun: “gönderen: e-posta adresi", "gönderenin adı" ve "konu satırı.”
  2. İkinci adımda, "Şablon ve mesaj metni", bir şablon oluşturmanız gerekir. Kendi e-posta şablonunuzu yükleyin veya ücretsiz e-posta şablonu galerisinden birini seçin. Sürükle ve bırak editörünü kullanarak kendi metninizi ve resimlerinizi ekleyin.
  3. “Gözden geçir ve gönder” son adımdır. Web push bildirimlerini kullanarak mesajları tekrar göndermeyi seçebileceğiniz yer burasıdır.

"Açılmamış mesajları takip et" bölümünü bulun ve "Web Push veya E-posta Kullanarak SendPulse Yapay Zeka ile Mesajı Tekrar Gönder" seçeneğini işaretleyin. Tarih ve saati ayarlamayı unutmayın.

Bu özellik yapay zeka sistemimiz tarafından desteklenmektedir.

Yapay Zeka teknolojisi nasıl çalışır?

Sistemin, normal e-posta açılma zamanı, kullanıcı iletişim tercihleri, zaman dilimi, önceki ürün satın alımları ve aboneler hakkında diğerleri bilgilerin toplamasını sağlar.

Bu verilere dayanarak, sistem her abone için en iyi kanalı seçer. E-posta veya web push bildirimi ile olabilir. Yapmanız gereken tek şey "Mesaj gönderim zamanı" alanına doğru saati ve tarihi girmektir veya sistem bunu derhal gönderecektir.

Sadece e-posta ile tekrar göndermek istiyorsanız, "Mesajı sadece e-posta ile tekrar gönder"seçimini yapın.

Daha fazla bilgi için ayrıntılı kılavuzumuzu okuyun.

"Bir abone önceki e-postanızı açmadıysa web push bildirimi nasıl gönderilir" hakkındaki bu makaleye oy ver

Kullanıcı Değerlendirmesi: 4 / 5 (7)

    Blogumuzda popüler

    Bugün SendPulse'ı ücretsiz deneyin