Müşterileri yeniden abone edin ve abonelik verilerini yönetin

Yeni bir e-posta şablonu oluşturmaya başlayın (veya mevcut bir şablonu düzenleyin)

Değişkenler listesini açın ve şunu seçin: {{MANAGE_SUBSCRIPTION}} - abonelerin sakladığınız kişisel bilgilerini düzenlemelerine veya kişisel veri silme talebinde bulunmalarına izin vermek için.

Mesajlarınızı alma iznini tekrar onaylamak için {{RECONFIRM_SUBSCRIPTION}} değişkenini kullanın.

Değişkeni vurgulayın ve değişken bağlantısını ve bunun metin bölümünü ekleyin, ardından Bağlantı ekle/düzenle'ye tıklatın.

Bağlantı Metni kutusundaki değişkeni Web Adresi (URL) kutusuna taşıyın ve bağlantının metin bölümünü ekleyin, ardından Bağlantı ekle/düzenle'ye tıklatın.

Şablonu kaydetmek için Kaydet ve Çık düğmesine tıklatın.

Şablonu adlandırın (yeni bir tane oluşturduysanız) ve kaydedin (ör. "Aboneliğinizi yeniden onaylayın")

Şimdi şablonu açın ve bir kampanya oluşturun

Eksik verileri ekleyin (örneğin, şirket adı, adres vb.), ardından yeni e-posta projesininin gönderileceği bir posta listesi seçin (konu satırını eklemeyi unutmayın)

Kampanya parametrelerini kontrol edin ve kampanyayı göndermek için Başlat düğmesine tıklatın.

Müşteri e-postayı alır ve bağlantıyı tıklatır — daha önce {{MANAGE_SUBSCRIPTION}} veya {{RECONFIRM_SUBSCRIPTION}} değişkenini kullanarak eklediğiniz bağlantı

Alıcı bağlantıyı tıklattığı anda, bu tür seçenekleri görebileceği bir web formuna yönlendirilecektir (hangi değişkenin kullanıldığına bağlıdır):

Aboneler kişisel verilerin kaldırılmasını talep edebilir veya bunları güncelleyebilirler — iki onay kutusunu işaretleyerek (her ikisinin de aboneliği tekrar onaylamak için işaretlenmesi gerekir):

  1. Kişisel verilerinin işlenmesine izin verdiklerini onaylamak için;
  2. Gizlilik Politikasını okuyup anladıklarını onaylamak için.

Müşteri bu iki kutuyu işaretler ve Profili güncelle'ye tıklatırsa, bir onay mesajı belirir

İki onay kutusunu işaretlenmemiş halde bırakırlar ve Verilerin kaldırılmasını talep et’e tıklatırlarsa uygun şekilde yönlendirileceklerdir

Ardından, verilerin kaldırılması işlemini tamamlamak için Talep gönder’e tıklatmaları gerekir.

Verilerin otomatik olarak silinmeyeceğine dikkat edin — kullanıcının kendi posta listelerini manüel olarak temizlemesi gerekecektir — Posta Listesi Filtresi’ni kullanarak.

Bir posta listesini açın ve filtre uygulayın:

Filtre - Durumuna Göre'yi seçin ve açılır menüden Kullanıcı kişisel verilerin silinmesini talep etti seçeneğini seçin ve Tamam düğmesine tıklatın.

Filtrelenmiş tüm alıcıları seçin ve Kişileri Kaldır düğmesine tıklatın.

Hepsi bu kadar.

Bu bir Aboneliği Yeniden Onaylama formu ise, abonenin izninin sürdürülmesi için her iki onay kutusunun da işaretlenmiş olması gerekir.

Aboneler aboneliği onayladığında veya kişisel veri silme talebinde bulunduklarında, posta listenizdeki kişilerin durumu da buna göre değişecektir.

Kullanıcı veri kaldırma talebinde bulunursa, tekrar abone olmadıkları sürece onlara herhangi bir e-posta gönderemezsiniz, — SendPulse e-posta servisi bu durumu bildirecektir — listedeki tüm alıcıların veri silmeyi talep etmesi durumunda, aktif e-postalarınızın olmadığını belirten bir mesaj görünecektir.

Listedeki karışık durumları olan alıcıların bulunması halinde, servis kampanyanızı kaç adrese gönderebileceğinizi söyleyecektir:

Yeni değişkenlerin (kullanıcıya kolaylık sağlamak için bunları GDPR ile ilişkilendirdik) listedeki alıcılardan en az birinin abonelik verilerini güncellemesinin ardından posta listesine ekleneceğini unutmayın.

"Müşterileri yeniden abone edin ve abonelik verilerini yönetin" hakkındaki bu makaleye oy ver

Kullanıcı Değerlendirmesi: 4 / 5 (4)

  • email

Blogumuzda popüler

Bugün SendPulse'ı ücretsiz deneyin