Genel

E-posta servisi hakkında genel bilgi

  • "E-mail Şablonunu Kaydet" uzantısı nasıl kullanılır?

    Son Güncelleme: 21.02.2020

    "E-maili Kaydet Şablonu", SendPulse tarafından geliştirilen bir Google Chrome uzantısıdır. Gmail hesabınızdaki herhangi bir e-maili cihazınıza HTML, PNG, PDF dosyası olarak veya SendPulse hesabınıza şablon olarak kaydetmenize olanak tanır.

  • DMARC politikası

    Son Güncelleme: 04.08.2021

    Alan adı Tabanlı Mesaj Kimlik Doğrulama, Raporlama ve Uygunluk (DMARC), DKIM ve SPF protokollerini temel alan bir e-mail gönderen kimlik doğrulama politikasıdır. Bu politika, gönderenin adresi tanımlanmadığında, alıcının e-mail sunucusunun gelen e-mailleri nasıl işlemesi gerektiğini belirler.

  • Bir e-posta adresinin zaten var olup olmadığı nasıl kontrol edilir?

    Son Güncelleme: 18.11.2019

    E-postanızın teslim edilebilirliğinin metrikleri arttığında açılma oranları, tıklatılma oranları ve dönüşümler yükseldiğinde posta listenizin geçerliliği canınızı sıkmaz. Teslim edilen ve açılan e-postaların yüzdesinin dramatik bir şekilde azaldığını fark ettiğiniz anda, posta listenizin kalitesine ilişkin bazı fikirleriniz olacaktır. Katılım sağlamayan kitlenin bir diğer kanıtı da spam olarak işaretlenen e-postaların sayısı veya yüzdesidir.

  • E-postada sosyal medya nasıl kullanılır?

    Son Güncelleme: 12.02.2019

    E-posta kampanyanıza sosyal medya simgeleri eklemezseniz, potansiyel müşterileri kaybetmeye devam edersiniz. Kullanıcılar ürününüzü veya servisinizi kullanmadan önce, markanızın sosyal medyada “mevcut” olup olmadığını kontrol edeceklerdir. Ve profilinizi bulamazlarsa, güvenilirlik azalır. Sosyal medya, ürününüz hakkında daha fazla bilgi edinmelerine, ürününüzle ilgili yorumları okumalarına ve hedeflendiği kitleyi keşfetmelerine olanak sağlar. Ayrıca, aktif kullanıcı sayısı her geçen yıl dramatik bir şekilde artmaktadır.

  • Müşteriler nasıl segmentlere ayrılır?

    Son Güncelleme: 12.02.2019

    Eğer işinize yeni başladıysanız bu soru sizin için çok fazla bir şey ifade etmiyor olabilir, çünkü şu anda ana göreviniz müşterileri segmentlere ayırmak değil, onları kazanmaktır. Binlerce müşteriniz olduğunu öğrendiğiniz anda, herkesin ihtiyaçlarını karşılamanın her geçen gün daha zor olduğunu fark edersiniz. Bu sorun kolayca örneklendirilebilir: ilginç bir e-kitap mağazasına rastladınız ve abone oldunuz. O zamandan beri en son çıkanlar, en çok beğenilen edebi eserler ve indirimli kitaplarla ilgili düzenli olarak bültenler alıyorsunuz. Elbette, kendi tercihlerinize sahipsiniz, eski edebiyatı seviyorsanız, çok satanlar modern zaman eserleriyle ilgilenmeyebilirsiniz. Bu nedenle, web sitesi aboneliğinden çıkarsınız. İçerikle ilgili tercihlerinizi yönetmenize izin verilmesi harikadır, bu şekilde, sadece yalnızca alakalı içerik ve teklifler alırsınız. Peki ya izin verilmezse? Mağaza, müşterilerini segmentlere ayırmadığı için onları kaybedecektir.

  • Bir e-posta şablonu nasıl tasarlanır?

    Son Güncelleme: 12.02.2019

    İnternette e-posta şablonu tasarımı konusunda tam teşekküllü birçok kılavuz var. Bunlar hem genel bilgileri hem de faydalı ipuçlarını ve tavsiyeleri içerir.

  • Etki alanının kara listede olduğu nasıl kontrol edilir?

    Son Güncelleme: 04.12.2019

    E-posta servislerini toplu kampanyalar göndermek için kullanmıyorsanız, etki alanınızın kara listede olup olmadığını kontrol etmeniz gerekir. Özel platformlar gönderenin itibarını korur ve güvenilir sunucuları garanti eder. SendPulse'a kaydolduktan sonra, etki alanınızın itibarı konusunda endişelenmenize gerek kalmayacak. Yine de, pazarlama servislerini kullanmıyorsanız, etki alanınızı kontrol etmek için bu kılavuzdaki adımları kontrol edin.

  • Ücretsiz e-posta servisleri

    Son Güncelleme: 04.12.2019

    Farklı fiyatlarla çeşitli özellikler sunan pek çok e-posta pazarlama servisi vardır. Böyle bir servisi ararken, göz önünde bulundurulması gereken ilk konu fiyat ve ücretsiz planı olacaktır. Kuşkusuz hepsi ücretlidir, ancak bazıları yeni başlayanlara e-posta pazarlamasının faydalarını keşfetmeleri ve keyfini çıkarmaları için ücretsiz planlar ve ücretsiz deneme imkânı sunarlar.

  • E-posta pazarlamasının avantajları

    Son Güncelleme: 10.04.2019

    E-posta pazarlaması çok etkilidir ve iyi bir nedenden ötürü... açıkçası, birçok harika nedenden ötürü faydalıdır. Bu makaleye tesadüfen ulaşmış bile olsanız, e-posta pazarlamasına zaten ilgi duyuyorsunuz ve bunun faydaları olduğunu biliyorsunuz demektir. 

  • E-posta ile yazılım nasıl gönderilir?

    Son Güncelleme: 12.02.2019

    E-posta yoluyla yazılım göndermeniz gerekebilir, ancak servisler eklerin boyutunu sınırlama eğilimindedir. Ayrıca, örneğin Gmail, “exe” uzantılı dosyalara sıcak bakmaz. Bununla birlikte, bu sorunu çözmek için bazı yöntemler vardır.

  • E-posta ile büyük dosyalar nasıl gönderilir

    Son Güncelleme: 12.02.2019

    E-posta servisleri genellikle ek içeren dosyaların boyutunu 25 MB veya daha azı ile sınırlar. Daha büyük bir dosyayı e-postayla paylaşabilmek için en uygun yol, dosyayı kullanılabilir depolama servislerinden birine (ör. Google Drive) yüklemek ve ardından dosya paylaşım bağlantısını e-postanıza eklemektir.

  • E-posta şablon boyutu

    Son Güncelleme: 04.08.2021

    Bir kampanya oluştururken e-posta şablonunun boyutunu dikkate almamak mümkün değildir. Abonelerimiz için kampanyalar oluşturuyoruz, bu yüzden onların ihtiyaçlarını karşılamalıdır. İnsanlar farklı e-posta istemcileri kullanıyorlar, internet hızın bir yana farklı cihazları var. Bu yüzden, en uygun ve zaten test edilmiş uygulamaları takip ediyoruz.

  • E-posta teslim edilebilirliği en iyi uygulamaları

    Son Güncelleme: 18.11.2019

    E-posta teslim edilebilirliği, e-posta pazarlamasının temel sorunlarından biridir. E-postalarınız alıcıların gelen kutularına ulaşmadan dönüşümler olması imkansızdır. E-posta gönderme izniniz olduğunu iddia edebilirsiniz, öyleyse neden e-postalarınız gelen kutusuna ulaşmıyor? İzin, teslim edilebilirliği garanti etmez.

  • E-posta listesi nasıl büyütülür?

    Son Güncelleme: 12.02.2019

    Bir e-posta listesi büyütmek, hem e-posta pazarlamasına yeni başlayanlar hem de profesyoneller için büyük bir ilgi konusudur. E-posta listenizin ne kadar büyük olduğu önemli değildir, kesinlikle daha fazla aboneye sahip olmak isteyeceksiniz, bu yüzden bu makaleyi okumadan geçemezsiniz.

  • E-posta pazarlaması nasıl yapılır?

    Son Güncelleme: 10.04.2019

    Bu makaleyi okuyorsanız, işletmeniz için e-posta pazarlamasını nasıl uygulayacağı ile ilgileniyorsunuz demektir. E-posta pazarlamasının, işinizi alışmanızı organize etmenin en iyi ve daha ucuz bir yolu olduğunu zaten duymuş olabilirsiniz. Düzgün şekilde yapıldığında doğru olabilir. Bu makalede özellikle e-posta pazarlamasının nasıl yapıldığını adım adım inceleyeceğiz.

  • Spam yapmadan toplu e-postalar nasıl gönderilir?

    Son Güncelleme: 12.02.2019

    Maalesef, hiç kimse spam gönderen birine ayrıcalık tanımaz. Spam klasörünüzdeki yetkili kaynaklardan gelen e-postalara rastladınız mı? Bir e-postayı spam olarak işaretlettirecek kadar sıkıcı bültenlerden bıktığınız oldu mu? Cevaplarınızın “Evet” olduğunu varsayalım. 

  • Neden e-posta pazarlaması çok etkilidir?

    Son Güncelleme: 10.04.2019

    E-posta adresiniz var mı? Günde en az bir kez gelen kutunuzu kontrol etme alışkanlığınız var mı? Her iki soruya da “Evet” cevabını veriyorsanız, bugünlerde e-posta pazarlamasının neden bu kadar etkili olduğu hakkında bir fikriniz olabilir. 

  • Birden fazla alıcıya diğerlerinden haberi olmadan nasıl e-posta gönderilir?

    Son Güncelleme: 12.02.2019

    E-posta göndermek için Gmail, Outlook, Zoho Mail, Yahoo Mail gibi servisleri kullanırsanız, tipik bir sorunla karşılaşırsınız. Birden fazla alıcıya bir e-posta gönderirken, “Alıcı” alanını göndereceğiniz tüm e-posta adresleriyle doldurun. Böylece, her alıcı diğer alıcıların listesini görebilir.

Bugün SendPulse'ı ücretsiz deneyin