Bir e-mail kampanyası oluştururken antispam önerileri alın

Bir e-mail kampanyası oluşturduğunuzda, yerleşik antispam sistemi e-maili analiz eder ve e-mailin spam'e girme ihtimalini tahmin eder. Sistem e-mailin spam'e girme nedenlerini tespit ederse, "Önizleme ve gönder" adımında bir bildirim görünecektir. Bildirim, kampanya yayınlanabilirliğinin nasıl iyileştirileceğine dair öneriler almak için teklif sunacaktır.

E-mailde nelerin düzeltilebileceğini görmek için "Öneriler alın" ı tıklayın.

E-mailin spam’e girme riskini nasıl azaltacağınıza dair öneriler

  • Şirket alan adındaki bir e-mail adresinden kampanyalar gönderin. Alıcı e-mail sunucuları, ücretsiz e-mail servislerinin (Gmail, Yahoo, AOL vb.) E-mail adreslerinden gelen e-mailleri reddedebilir.
  • SPF, DKIM ve DMARC kayıtlarının yapılandırıldığı bir alan adında gönderen e-mail adresi kullanın .
  • Bir e-mailin bir konusunda, ön başlığında ve gövdesinde ereksiz kelimeler kullanmaktan kaçının.
  • Bir e-mailin konusunu, ön başlığını veya gövdesini üst üste 15'ten fazla büyük harf yazmayın.
  • Bir konu satırında 1'den fazla ünlem işareti ve bir e-mail gövdesinde bir cümlede 3'ten fazla ünlem işareti kullanmayın.
  • Sınırlı miktarda renkli ve koyu renkli metin kullanın.
  • Metinlerin görüntülere oranını koruyun. Metin, e-mail içeriğinin% 60'ından az olmamalıdır.
  • Görüntüler için Alt öznitelikleri yazın. Görüntüler yüklenmezse, alternatif metin onların yerinde görünecektir.
  • Tüm bağlantıların bir e-mailde çalıştığından emin olun.
  • Bir gönderenin adının önerilen uzunluğu 3 ila 100 karakter arasındadır.
  • Bir e-mail gövdesinde önerilen minimum metin miktarı 60 karakterdir.
  • Bir abonelik iptali bağlantısının önerilen minimum uzunluğu 5 karakterdir.
"Bir e-mail kampanyası oluştururken antispam önerileri alın" hakkındaki bu makaleye oy ver

Kullanıcı Değerlendirmesi: 4 / 5 (5)

    Blogumuzda popüler

    SendPulse e-posta hizmetini ücretsiz deneyin