İstatistikler

Teslimattan sonra istatistikler toplanır. Her e-posta teslim raporu, bir sonraki kampanyanızı geliştirmek için bir fırsattır. İstatistikleri incelemek için "Kampanyalarım" sekmesine tıklatın, bir kampanya seçin ve "Kampanya istatistikleri"ne gidin.

Kampanya istatistikleri: İki grafik görüntülenir: e-posta kampanyası istatistikleri ve abone etkinlik şeması.

Konuma göre açılmalar: Her bir ülkede açılan mektupların sayısı görüntülenir.

Tıklatma haritası: Her bir bağlantıya veya bağlantı eklenmiş görsele tıklatmaların sayısı görüntülenir.

Cihazlar: masaüstünde veya mobil cihazda, platformlarda ve tarayıcılarda açılan e-postaların sayısı görüntülenir.

Hata istatistikleri: Potansiyel teslimat hatalarının yüzdesidir (alıcı adresi mevcut değil veya geçici olarak kullanılamıyor, posta kutusu dolu vb.).

Alan adları: Teslim edilenlerin sayısı (ayrıca yüzdesi), e-posta okunma sayıları ve her etki alan için tıklatma sayısı görüntülenir.

Google Analytics: SendPulse, web sitesi ziyaretçilerini (lokasyonlarını ve sitedeki eylemlerini) ve pazarlama kampanyanızın sonuçlarını takip etmenizi sağlayan Google Analytics sunucusunu destekler.

E-posta kampanyası oluşturma işleminin üçüncü adımında harici istatistik takibini seçin ve tanımlanmış tüm alanları doldurun.

"Harici istatistik" onay kutusunu seçtiyseniz, Google Analytics hesabınızın olması ve web sitenizin tüm sayfalarına takip kodu eklemeniz gerekir.

"İstatistikler" hakkındaki bu makaleye oy ver

Kullanıcı Değerlendirmesi: 5 / 5 (6)

    Blogumuzda popüler

    Bugün SendPulse'ı ücretsiz deneyin