Bir hatırlatma e-postası, pazarlamacının söylediklerini yapan yardımcı bir eldir — önemli olayları hatırlatır. Bir davet e-postası göndermekle işinizin bitmiş sayılmaz, çünkü aboneler bunları unutabilir. İşte bu noktada hatırlatma e-postası devreye girmektedir.
SendPulse'da bir hatırlatma e-postası nasıl gönderilir?
1. “Automation 360” seçimini yapın
2. Genel bilgileri belirtin
3. “Özel tarih” olayını seçin
4. Akış başlangıç verisini ayarlayın
5. 1. hatırlatma e-postasını oluşturun
6. 2. hatırlatma e-postasını oluşturun
7. Otomasyon akışını kaydedin ve başlatın
Hatırlatma kampanyası hazır!
Şimdi, sadece e-posta istatistiklerini takip etmeniz gerekiyor. Katılımcılarınızın katılımını keşfetmek için açılan e-postaların sayısını ve tıklatma oranlarını takip edin.
Teslimat kanallarını birleştirebilirsiniz. 1. hatırlatmayı e-posta ile gönderin ve 2. hatırlatmayı web push bildirimiyle göndererek daha fazla kullanıcıya ulaşın.
Dikkat: Otomasyon akışı sadece ücretli planlarda gönderilebilir.
Fiyatlara göz atın.
Bir hatırlatma e-postası göndermenin avantajları
- Pasif aboneleri canlandırır
- Ek Yatırım Getirisi sağlar
- Müşteriler sadakatini artırır
- İş akışını otomatikleştirir
Hatırlatma e-postalarının türleri
- Olay veya web semineri hatırlatması
- İndirim kodunun süresinin dolmasıyla ilgili e-posta hatırlatması
- Ödeme sona erme e-postası
Bir hatırlatma e-postası gönderin
Son Güncelleme: 13.02.2019
Şununla kaydol
Facebook ile giriş yapın Google ile giriş yapın