Hatırlatma e-postası

Bir hatırlatma e-postası, pazarlamacının söylediklerini yapan yardımcı bir eldir — önemli olayları hatırlatır. Bir davet e-postası göndermekle işinizin bitmiş sayılmaz, çünkü aboneler bunları unutabilir. İşte bu noktada hatırlatma e-postası devreye girmektedir.

SendPulse'da bir hatırlatma e-postası nasıl gönderilir?

1. “Automation 360” seçimini yapın

Automation 360 seçimini yapın

2. Genel bilgileri belirtin

Genel bilgi ekleyin

3. “Özel tarih” olayını seçin

Özel tarihi seçin.

4. Akış başlangıç verisini ayarlayın

Akış başlangıç verisi ekleyin

5. 1. hatırlatma e-postasını oluşturun

İlk hatırlatma e-postasını oluşturun

6. 2. hatırlatma e-postasını oluşturun

İkinci hatırlatma e-postası

7. Otomasyon akışını kaydedin ve başlatın

Otomasyon akışını başlatın

Hatırlatma kampanyası hazır!

Şimdi, sadece e-posta istatistiklerini takip etmeniz gerekiyor. Katılımcılarınızın katılımını keşfetmek için açılan e-postaların sayısını ve tıklatma oranlarını takip edin.

Teslimat kanallarını birleştirebilirsiniz. 1. hatırlatmayı e-posta ile gönderin ve 2. hatırlatmayı web push bildirimiyle göndererek daha fazla kullanıcıya ulaşın.

Dikkat: Otomasyon akışı sadece ücretli planlarda gönderilebilir.

Fiyatlara göz atın.

Bir hatırlatma e-postası göndermenin avantajları

  • Pasif aboneleri canlandırır
  • Ek Yatırım Getirisi sağlar
  • Müşteriler sadakatini artırır
  • İş akışını otomatikleştirir

Hatırlatma e-postalarının türleri

  • Olay veya web semineri hatırlatması
  • İndirim kodunun süresinin dolmasıyla ilgili e-posta hatırlatması
  • Ödeme sona erme e-postası

Bir hatırlatma e-postası gönderin

"Hatırlatma e-postası" hakkındaki bu makaleye oy ver

Kullanıcı Değerlendirmesi: 0 / 5 (0)

    Blogumuzda popüler

    SendPulse e-posta hizmetini ücretsiz deneyin