Facebook chatbot kampanyalarının türleri

Bir Facebook Messenger kampanyası hazırlanırken doğru kampanya türünü seçmek önemlidir.
Facebook düzenlemelerine göre, SendPulse chatbot kampanyaları kategorilere ayrılmıştır.

campaign types

Promosyon kampanyası - mesajlar reklam ve tanıtım malzemeleri içerebilir, ancak yalnızca son 24 saat içinde aktif olan abonelere gönderilebilir.
Bülten - mesajlar reklam veya tanıtım malzemeleri içermemeli ve abonelerin faaliyetlerinden bağımsız olarak her zaman gönderilebilir. Sayfanız Abonelik Mesajları için onaylanmalıdır.
Bildirim veya güncelleme - iletiler reklam veya tanıtım malzemeleri içermemeli, ancak sürekli bildirimler veya güncellemeler gerektirmelidir. Gönderdiğiniz içeriğin türüyle eşleşen bir Mesaj etiketi seçmelisiniz.

Şu anda Facebook Messenger şu kampanya etiketlerini destekliyor:

Etiket İzin Verilen Kullanım Durumları Örnekler
BUSINESS_PRODUCTIVITY İnsanların işletmelerinin veya ilgili faaliyetlerinin verimliliğini yönetmelerine yardımcı olmak için tanıtım dışı mesajlar gönderin.
  • Bir işletmenin abone olduğu veya bir servis sağlayıcıdan satın aldığı servis veya ürünlere ilişkin bildirimler
  • Yaklaşan faturalar veya servis bakımı hakkında hatırlatıcılar veya uyarılar
  • İşletme için performans, metrikler veya önerilen eylemlerle ilgili raporlar
COMMUNITY_ALERT Acil durum veya yardımcı program uyarılarını mesaj alıcısına bildirin veya topluluğunuzda bir güvenlik kontrolü yapın.
  • Güvenlik kontrolü isteyin
  • Acil durum veya yardımcı program uyarıları bildirme
CONFIRMED_EVENT_REMINDER Bir kişinin katılacağı planlanmış bir etkinliğin mesaj alıcı hatırlatıcılarını gönderin.
  • Bir kişinin kaydolduğu yaklaşan sınıflar veya etkinlikler
  • Kabul edilen bir olaya veya randevuya katılımın onaylanması
NON_PROMOTIONAL_SUBSCRIPTION Messenger Platform'un abonelik mesajlaşma politikasında açıklanan Haberler, Verimlilik ve Kişisel İzleyiciler kategorileri altında promosyon dışı mesajlar gönderin. Bu etiketi kullanmak için Sayfa Ayarları > Messenger Platformu altında erişim başvurusunda bulunabilirsiniz.

Bakınız Platform Policy Overview - Subscription Messaging

PAIRING_UPDATE Mesaj alıcısına, önceki bir talebe bağlı olarak bir eşleştirme tanımlandığını bildirme.
  • Tanışma uygulamasında belirlenen Maç
  • Park yeri mevcut
APPLICATION_UPDATE Güncellemelerinin mesaj alıcısına, uygulama durumlarını bildirme.
  • Application is being reviewed
  • Application has been approved
  • Job application status
ACCOUNT_UPDATE Notify the message recipient of a change to their account settings.
  • Başvuru gözden geçiriliyor
  •  Başvuru onaylandı
  • İş başvurusu durumu
PAYMENT_UPDATE Mevcut bir işlem için bir ödeme güncellemesinin mesaj alıcısına haber verin.
  • Fatura gönder
  • Stokta olmayan bir bildirim gönder
  • Bir açık artırmanın sona erdiğini bildirme
  • Bir ödeme işlemindeki durum değişti
PERSONAL_FINANCE_UPDATE Bir mesaj alıcısının finansal faaliyetini onaylayın.
  • Fatura ödeme hatırlatmaları
  • Planlanmış ödeme hatırlatması
  • Ödeme makbuzu bildirimi
  • Fon transferi onayı veya güncellemesi
  • Finansal hizmetlerdeki dğer işlem faaliyetleri
SHIPPING_UPDATE Daha önce satın alınmış bir ürünün gönderim durumundaki bir değişikliğin mesaj alıcısına bildirin.
  • Ürün sevk edilir
  • Taşıma sırasında durum değişiklikleri
  • Ürün teslim edilir
  • Sevkiyat gecikti
RESERVATION_UPDATE Varolan bir rezervasyon için güncellemeleri mesaj alıcısına bildirin.
  • Yol değişiklikleri
  • Konum değişiklikleri
  • İptal onaylandı
  • Otel rezervasyonu iptal edildi
  • Araba kiralama alma zamanı değişiklikleri
  • Oda yükseltme onaylandı
ISSUE_RESOLUTION Bir mesajlaşma alıcısını, bir Messenger görüşmesinde başlatılmış olan bir müşteri hizmetleri sorununa bildirin.
  • Sorun çözüldü
  • Sorun durumu güncellendi
  • Sorun ek bilgi için bir istek gerektirir
  • Bir müşteri talebini veya destek biletini takip etmek
APPOINTMENT_UPDATE Mevcut bir randevuda yapılan bir değişikliğin mesaj alıcısına bildirin.
  • Randevu zamanı değişiklikleri
  • Randevu yeri değişiklikleri
  • Randevu iptal edildi
GAME_EVENT Mesaj alıcısına oyun içi kullanıcı ilerlemesinde, küresel olaylarda veya canlı bir spor olayında yapılan bir değişikliği bildirin.
  • Oyuncunun oyun içi mahsulleri toplanmaya hazır
  • Oyuncunun günlük turnuvası başlamak üzere
  • Kişinin en sevdiği futbol takımı bir maça başlamak üzere
TRANSPORTATION_UPDATE Varolan bir ulaşım rezervasyonunda güncellemeleri mesaj alıcısına bildirin.
  • Uçuş durumu değişiklikleri
  • Yolculuk iptal edildi
  • Seyahate başla
  • Feribot geldi
FEATURE_FUNCTIONALITY_UPDATE Mesaj alıcınıza, botunuzda mevcut olan yeni özellikleri veya işlevleri bildirin.
  • Botunuza canlı bir ajanla sohbet etme eklendi
  • Botunuza yeni bir yetenek eklendi
TICKET_UPDATE Bir kişinin zaten bileti olan bir etkinlik için mesaj alıcısı güncellemelerini veya hatırlatıcılarını gönderin.
  • Konser başlangıç zamanı değişiklikleri
  • Etkinlik yeri değişiklikleri
  • Gösteri iptal edildi
  • Geri ödeme fırsatı verilir

Kampanya mevcut etiketlere uymuyorsa, Facebook'a kendi etiketinizi önerin.

 

Facebook chatbot kampanyalarının türleri hakkındaki bu makaleye oy ver

Kullanıcı Değerlendirmesi: 0 / 5 (0)

    Blogumuzda popüler

    Bugün SendPulse'ı ücretsiz deneyin