E-posta pazarlamasında segmentasyonun faydaları

Segmentasyon, ilgili verilere dayalı olarak kullanıcılara alakalı ve kişiselleştirilmiş içerik sunar. Bu tür e-postalar daha fazla açılır ve abonelerin katılımını sağlar.

Teslimat oranı

+24%

Abonelikten çıkma oranı

-28%

Alaka düzeyi

+34%

Açılma oranı

+39%

Posta listesi bölümleme araştırması. 01 Ocak 2018, kaynak: Emailonacid

Segmentasyon türleri

Abonelerin önceki e-posta kampanyalarıyla nasıl etkileşime girdiğine göre segmentler oluşturun

subscribers actions

Abonelerin eylemleri

Grup aboneleri, yaptıkları işlemlere dayanarak : e-posta açmadı, açıldı, ancak bir bağlantıyı tıklamadı, bir bağlantıyı açıp tıkladı veya belirli bir bağlantıyı tıkladı.

recipients rating

Aboneler derecelendirmesi

Aboneleri, toplam e-posta ve önceki e-posta kampanyalarına yapılan tıklamalara göre otomatik olarak oluşturulan derecelendirmelerine göre segmentlere ayırın.

statistic

Istatistik

Aboneleri açarak gruplara ayırın ve belirtilen bir takvim döneminin üzerine tıklayın.

Segmentasyon değişkenleri

Aboneleriniz hakkında ne kadar çok şey bilirseniz, onların ihtiyaçlarını daha iyi anlayabilirsiniz.

segmantation edit segmantation list
variable name

Cinsiyet

İlgili teklifleri göndermek için , örneğin erkekler için traş bıçağı; kadınlar için rujlar.

variable profession

Meslek

Farklı noktalarını çözen içerikler oluşturmak için, örneğin pazarlamacı veya iş hukuku için Instagram promosyonu için rehber ve İK için insan kaynakları çözümleri.

variable city

Yer

İstenilen şehirde yaşayan insanlara etkinlik davetiyeleri göndermek için, örneğin California'da Los Angeles'ta düzenlenen King Tut Sergisine davet.

variable age

Yaş

Belirli bir grubun ihtiyaçlarına en uygun hedeflenmiş teklifleri göndermek için, örneğin 25 yaşın altındaki öğrenciler için en iyi kampüs dışı konutlar

Kullanıma hazır segmentler

Segmentasyon için koşulları manuel olarak belirtmeniz gerekmez. SendPulse, abonelerinizin faaliyetlerine göre otomatik olarak oluşturulmuş kullanıma hazır bölümler sunar.

all base segmentation
new segments

Yeni aboneler

Son 30 gün içinde listesine eklenen aboneler

active segments

Aktif aboneler

Son beş e-posta kampanyasından bir veya daha fazlasını üç ay içinde gönderen aboneler

inactive segments

Etkin olmayan aboneler

Üç ay içinde gönderilen son beş e-mail kampanyalarının hiçbirini açmayan aboneler

Segmentlerle çalışırken kullanılabilir seçenekler

export

Dışarı Aktarma bilgileri

Abonelerinizle ilgili bilgileri CSV, XLS ve XLSX dosyaları olarak indirin veya e-postanıza bir rapor isteyin.

copy

Segmentleri kopyala

Kişileri ve tüm değişkenleri gerekli posta listesine kopyalayın.

move

Segmentleri taşı

Bir segmenti başka bir posta listesine taşıyın.

delete

Abone olmayan kişileri sil

Abonelik listenizdeki tüm aboneliklerden temizleyin.

Verileri analiz edin ve alakalı e-mailler gönderin