Toplu Mail Gönderme Sıklığı.. 2019 En İyi Uygulamalar

2019 yılında toplu mail gönderme sıklığı ve uygulamaları

Toplu mail gönderimi  söz konusu olduğunda sıklık çok önemli bir faktör olabilir. Sinir bozmamak ve unutulmamak arasındaki doğru dengeyi bulmak o kadar kolay değil.

Bu yazıda, bir e-mail sıklığı araştırma makalelerinin bir listesini araştıracağız ve size kendi e-mail kampanyalarınız için en uygun sıklığı nasıl seçeceğiniz konusunda bazı ipuçları vereceğiz.

içindekiler
  1. E-mail pazarlama sıklığının tanımı
  2. E-mail pazarlama sıklığı istatistikleri
  3. E-mail pazarlama sıklığı için en iyi yöntemler
    1. Kullanıcılara bir seçenek sunun
    2. Kaliteyi miktar üzerinden tercih edin
    3. Test ve rakamlara bakın
  4. Netice

Toplu mail gönderimi sıklığının tanımı

Birincisi, “frekans” derken ne demek istiyoruz? Farklılaşalım:

  • e-mail zamanlaması günün hangi saatinde veya haftanın hangi günlerinde e-mail gönderdiğinizi gösterir;
  • e-mail sıklığı, günde, haftada veya ayda kaç kez e-mail gönderdiğinizi gösterir.

Bu, e-mail sıklığını tam olarak markaya ve hedef kitleye bağlı olduğu kadar düşük veya yüksek olarak tanımlamak konusunda evrensel bir gerçek değildir.

Bir yandan, bir sigorta şirketi , e-mail pazarlama sıklığını artırarak e-mail gelirini % 45 ve diğer ölçümleri artırmayı başardı . Önceden, şirket yılda yalnızca bir e-mail gönderirdi – müşterilerinin sigortasını yenileme zamanından hemen önce. Bu müşterilerin kazancını arttırmak için e-mail listelerinin bir kısmı için e-mail sıklığını artırmaya karar verdiler. Bu arada, müşterilerinden, promosyonlar ve yararlı içerikleri olan aylık e-mailler hakkında geri bildirim bıraktıkları düzenli ankete katılmaları istendi. Şirket sonuçları sürekli olarak test etti ve üç ay içinde, tıklama ve fiyat tekliflerinin yanı sıra gelirlerinin önemli ölçüde arttığını fark etti; bu da markanın tüm mail listelerinde stratejiyi ortaya koymasını sağladı.

Öte yandan, bir perakende mağazası , e-mail sıklıklarını artırdıktan sonra Ortalama Günlük Gelir’de (ADR) büyük bir düşüş gördü . Mağaza ayda üç ila dört kez e-mail göndermeye başladığında, ADR’lerinin 696.5 dolardan 475 dolara düştüğünü fark ettiler. Sıklığı ayda iki e-maile indirir indirmez, siparişlerin sayısı hemen tekrar arttı.

Aslında, e-mail sıklığı söz konusu olduğunda, hem alt hem de alt seviyenin kendi güçlü ve zayıf noktaları vardır.

Yüksek e-mail kampanya sıklığı Düşük e-mail kampanya sıklığı
Riskler Kullanıcıların mesajlarını görmezden gelmesine veya hepsini açıp okumak için yeterli zamana sahip olmamasına neden olabilirsiniz.

Her gün oluşturmanız gerekiyorsa, taze ve alakalı içerik bulmak zor olabilir.

Şirketinizin adı aboneler tarafından unutulabilir ve e-mailleriniz spam’a gönderilmeye başlanabilir.

Satışlarınız, kullanıcıların yeterince teklif alamamaları veya basitçe onları unutmaları sonucu düşebilir.

Fırsatlar Daha fazla e-mail, ürünlerinizi satın alan ya da en azından markanızla etkileşime giren kullanıcıların benzersiz fırsatlarına eşittir. E-mail yorgunluğunu, düşük etkinlik numaralarını ve düşük satışları önleyebilirsiniz.

Daha az e-mail göndermek, her biri için benzersiz içerik ve çekici tasarım oluşturmak için daha fazla zaman, enerji ve fikir harcayabileceğiniz anlamına gelir.

Farklı şirketlerin ne sıklıkta göndermeyi ve abonelerin e-mail almayı tercih ettiğini daha iyi bir şekilde gözden geçirmek için, istatistiklere bakalım.

E-mail pazarlama sıklığı istatistikleri

DMA’nın meraklı verileri, e-mail pazarlamacılarının haftada ortalama 21 e-mail gönderdiklerini düşündüklerini, tüketicilerin ise çeşitli markalardan haftada ortalama 44 e-mail aldıklarını düşünüyor. Ortalama bir kullanıcının 2,6 e-mail adresine sahip olduğu ve 12 markanın e-maillerine abone olduğu gerçeği göz önüne alındığında, e-maillerle boğulma hissi iki nedenden ötürü ortaya çıkabilir: kullanıcılar, kullanıcıların mail kutularına yığılan çok fazla marka e-mailine ve gelen kutulardaki markalar arasındaki büyük rekabete abone olurlar.

Aslında, e-mail adresini kullanmayı bırakan kullanıcıların %29’u bunu çok fazla e-mail için kaydoldukları için yaptı. Aynı zamanda, kullanıcıların %54’ü spam’in bir e-mail adresinden vazgeçmenin temel nedeni olduğunu ve spam’in de bilinmeyen gönderenlerden gelen e-mailler anlamına gelebileceğini söyledi.

Kullanıcılar neden kişisel e-mail adreslerini kullanmayı bırakıyor?

reasons why people stop using email
Kaynak: DMA Tüketici E-mail Takipçisi 2017

Kullanıcıların e-postaları neden markalardan açtıklarının nedenlerine baktığımızda, en önemli faktörün tanıyabilecekleri marka adı olduğunu görüyoruz. Dolayısıyla, bir kişi adınızı gelen kutusunda ne kadar sık görürse, sizi hatırlama şansları o kadar yüksek olur. Ancak, madalyonun ters bir tarafı olabilir – kullanıcılar sinirlenir ve aboneliği iptal ederler.

Kullanıcıların e-mail açma tercihlerini etkileyen en önemli faktörler

reasons to open emails
Kaynak: DMA Tüketici E-mail Takipçisi 2019

E-mailleri spam olarak işaretleme nedenleri ve gönderen aboneliği iptal etme nedenleri çakışıyor. Alakasız bilgiler, çok sık e-mailler ve tanınmayan gönderenin adı gibi her türlü karışıklık, kullanıcıların marka ile iletişimi durdurmaya çalışmasına neden olabilir.

E-mailleri spam olarak işaretlemenin veya üyelikten çıkmanın en önemli nedenleri

reasons for marking emails as spam and unsubscribe
Kaynak: DMA Tüketici E-mail Takipçisi 2017

Yüksek e-mail pazarlama sıklığının etkinliği hakkında konuşmak, her zaman daha iyi değildir. GetResponse’nin istatistikleri, haftada yalnızca bir e-mail gönderen markaların, yüksek frekanslı göndericilere kıyasla en büyük açık ve tıklama oranlarına sahip olduğunu gösteriyor.

Haftada gönderilen e-mail sayısı

emails sent per week
Kaynak: GetResponse E-mail Pazarlama Karşılaştırmaları

Diğer sonuçlar Return Path tarafından getirildi . Araştırmalarında kullanıcıları üç kategoriye ayırmayı teklif ediyorlar:

  • tüm açıkların %83’ünü oluşturan birincil kullanıcılar;
  • tüm açıkların %16’sını oluşturan ikincil kullanıcılar;
  • tümünün %1’ini oluşturan ölü kullanıcılar açılır.

İşte Dönüş Yolu’nun yaptığı:

  • birincil kullanıcılar için e-mail sayısını haftada bir ek e-maille arttırmak;
  • ikincil kullanıcılar için e-mail sayısını her hafta bir ek e-maille artırdı.

Deney, yatırım getirisinde toplamda% 40,1 artış sağladı. Birincil kullanıcıların yatırım getirisi% 43,3, ikincil kullanıcıların yatırım getirisi ise% 33,3 arttı.

Aynı zamanda, Dönüş Yolu, birincil kullanıcılara haftada beşten fazla e-mail göndermemenizi önerir.

E-mail pazarlama sıklığı için en iyi yöntemler

Her şey sizin özel durumunuza bağlı olsa da, e-mail pazarlama sıklığı için mükemmel dengeyi sağlamada size yardımcı olacak en iyi yöntemler vardır.

Yukarıdaki e-mail sıklığı istatistiklerini inceledikten sonra, şu üç sonuca vardık:

  1. Kullanıcılara tercih ettikleri e-mail sıklığını seçmelerini önerin.
  2. E-mail içeriğine dikkat edin.
  3. A / B testleri yapın ve istatistiklerinizi dikkate alın.

Her birine daha yakından bir göz atalım.

Kullanıcılara bir seçenek sunun

Yukarıda belirttiğimiz gibi, ortalama olarak, kullanıcılar 12 farklı markaya abone olur ve her biri günde bir e-mail gönderse bile zor olabilir. Bu nedenle, her bir kullanıcı, sizi gelen kutusunda ne sıklıkta görmek istediklerini kendileri için karar verebilmelidir.

Farklı kişiselleştirme seçenekleri arasında FeedFeed, kullanıcıların haftalık, günlük veya her iki tür e-mail almak isteyip istemediklerine karar vermelerini sağlar.

email frequency preference center
Email preferences on The FeedFeed website

Kaliteyi miktar üzerinden tercih edin

DMA Tüketici E-mail Takipçisi 2017’den öğrendiğimiz gibi, kullanıcıların% 55’i tercih dışı bırakılıyor, çünkü e-maillerin içeriği onlar için önemsiz hale geliyor.

İzleyicilerinize gerçekte almak istediklerini sağlamak için elinizden geleni yapmalısınız. Örneğin, çoğu insan marka veya hediye almak için markaların e-maillerine abone olur. Peki neden kampanyanıza kampanyalar eklemeyelim?

İnsanları e-mail adreslerini bir marka, mağaza veya web sitesine vermeye ikna eden faktörler

why people subscribe to emails
Kaynak: DMA Tüketici E-mail Takipçisi 2017

İçeriği ilgi çekici, eğitici ve izleyiciler için değerli hale getirmek için bilgilendirme ve tanıtım e-maillerini birleştirin. E-mailleriniz ilgiliyse, kullanıcıların e-mail sıklığı rahatsız edilmeden açılma, okuma ve tıklama olasılıkları artacaktır.

Abonelerinizin gelenlerinde ne görmek istediklerini bulmak için, açılır pencerelerde ve tıklamalardaki istatistikleri takip edin ve abonelerden tam olarak neyi sevdiklerini ve neleri beğenmediklerini bilmelerini isteyin .

Test ve rakamlara bakın

E-mail pazarlama sıklığı ile başa çıkmak için yanlış bir yol diğer şirketleri kör takip etmek. Hedef kitleniz, ürününüz ve hedefleriniz benzersizdir ve bu yüzden sürekli gelişmek için A / B testlerini sürdürmeye devam etmelisiniz .

Abonelerinizi etkinliklerine göre gruplara ayırmayı deneyebilir ve her gruptaki kullanıcıların% 20’sinde güncellenmiş bir e-mail sıklığını test edebilirsiniz. Size daha fazla katılım getirecek seçenek, gidilecek seçenek olmalıdır.

Risklerinizi azaltmak için, yeni e-mail sıklığını kademeli olarak kaldırabilir, gittikçe daha fazla kullanıcı ekleyebilir ve seçtiğinizden emin olana kadar testleri tekrar tekrar yapabilirsiniz.

Neticede

E-maile gelince, en iyi strateji her zaman izleyicilerinizin ihtiyaçlarını dinlemek ve beklentilerini karşılamak için elinizden gelenin en iyisini yapmaktır.

Kendi e-mail pazarlama sıklığındaki kendi mükemmel dengenizi bulmak için şu üç altın kuralı unutmayın:

  1. Abonelerinize özen gösterin ve markanızla ne sıklıkta etkileşim kurmak istediklerini kendileri seçmelerine izin verin.
  2. İlgili içerik oluşturun ve e-maillerinizin kalitesini yükseltmek için sürekli geri bildirim isteyin.
  3. Test et, ayarla ve tekrar test et – gitmenin doğru yolu budur.

Ücretsiz planı bile Otomasyon 360, Facebook chatbot, esnek sürükle ve bırak e-mail düzenleyicisi, kullanıcı dostu abonelik formu oluşturucu ve diğerleri gibi faydalı özelliklerin bir parçası olduğu için SendPulse’u kullanmayı unutmayın.

[Total: 0    Average: 0/5]
SendPulse

Her ay 15.000 e-posta ücretsizdir. Sınırsız web push bildirimleri.