Sadece Profesyonel Olun: En İyi E-mail İmza Örnekleri

Steve Jobs’un dediği gibi, “Detaylar önemlidir” ve e-mailde bu gerçek, olandan çok daha fazladır. Abonelerinize gösterdiğiniz izlenim, satın alma kararlarının yanı sıra şirketiniz hakkındaki görüşlerini etkileyebilir ve etkileyecektir. Bu nedenle, e-maillerinizin sadece markanızı temsil etmeyecek, aynı zamanda aboneleriniz için unutulmaz gelebilecek unsurları içermesi önemlidir. Bu makalede, e-mail imzaları için en iyi uygulamalardan bazılarını inceleyeceğiz – bu da görüntünüz üzerinde büyük bir etkisi olabilir.

içindekiler
  1. Bir e-mail imzasının yapısı
  2. E-mail imzaları için en iyi yöntemler
    1. Doğrudan konuya girin
    2. Kişisel imzaları kullanın ve sosyal medya simgeleri ekleyin
    3. Takım oyuncusu olun
    4. İzleyicilere daha yakın olun
    5. Merak uyandırın
    6. Mobil dostu olun
    7. Markanıza uygun bir tasarım seçin
  3. SendPulse’da bir e-mail imzası nasıl oluşturulur

Bir e-mail imzasının yapısı

Bir e-mail imzası, bir e-mailin altındaki metin ve resim içerebilecek bir içerik bloğudur. Kartvizite benzer şekilde, bir e-mail imzası hem bir kullanıcı için bir bilgi kaynağı hem de bir şirket veya bir kişinin portresi olarak kullanılır. Bir e-mail imzası, ciddi bir şirketten eğlenceli ve arkadaşça birine kadar farklı titreşimler verebilir – hepsi kopyalarına ve tasarımlarına bağlıdır.

Bir e-mail imzasının öğeleriyle ilgili kesin kurallar yoktur, ancak bunları da eklemenizi öneririz

  • isim ve aile ismi;
  • şirketteki pozisyonu;
  • şirketin adı;
  • iletişim detayları;
  • bir kişinin fotoğrafı.

Bu bilgiler, özellikle Instagram araştırmasına dayanan bir şirket temsilcisinin yüksek kaliteli bir fotoğrafını kullanırsanız, kişisel iletişim kurmak ve kitleye daha yakın olmak için yararlı olacaktır, üzerlerinde insanların yüzleri olan fotoğraflar %38 daha fazla beğeni ve diğer görüntülerden %32 daha fazla yorum alır.

E-mail imzaları için en iyi yöntemler

E-mail imzanızı şirket temsilciliğiniz için nasıl daha akılda kalıcı ve uygun hale getirebileceğinize dair bazı iyi seçenekleri göstermek için, çeşitli markaların birçok profesyonel e-mail imzası örneğine göz attık ve e-mail imzası ile ilgili en iyi uygulamaları, sizinle paylaşmak istediğimiz stratejilerinden, kopyalarından ve tasarımlarından aldık.

Doğrudan konuya girin

Bir e-mail imzası oluşturmanın en tipik yolu adınızı, konumunuzu, şirket adınızı ve muhtemelen bir fotoğrafınızı eklemektir. Bu riske girmemek ve profesyonel görünmeniz için yeterince tarafsız ve nettir.

profesyonel e-mail imza örneklerini gösteren bu seçenekte hem tasarımlarında hem de kopyalarında basit ve minimalisttir. Örneğin, LinkedIn Premium temsilcileri formaliteleri ve ses dostu olanları önlemek için fotoğraflarını ve yalnızca ilk adlarını kullanır. Ancak, örneklerini takip etmek istiyorsanız, e-mail imzanız için seçtiğiniz fotoğraflardaki kişilerin gülümsemelerini ve görüşmeye açık gibi görünmelerini sağlayın

email signature example

LinkedIn Premium e-mail imzası

Bu arada, Bring temsilcileri, bir e-mail konusuna dayanarak e-mail imzalarına küçük bir kişisel mesaj da ekliyor. Örneğin, aşağıdaki e-mail, ürünlerinin bazı yeni işlevlerini sunuyordu, bu nedenle Veri Bilim İnsanları’ndan kullanıcılardan geri bildirim istemesi önemliydi.

email signature example

Bring’in e-mail imzası

Kişisel imzaları kullanın ve sosyal medya simgeleri ekleyin

Görüntüleri, yalnızca ekip üyelerinizin gerçek imzalarıyla değiştirebileceğiniz zaman kullanmak zorunda değilsiniz. Yes Pazarlama’dan bir e-mail imzasının en iyi örneği, bir ad, bir iş yeri ve bir kişinin gerçek bir imzasını içeren e-mail imzasının minimalist ve zarif göründüğünü kanıtlar.

email signature example

Yes Pazarlama e-mail imzası

Bununla birlikte, önceki profesyonel e-mail imza örnekleriyle karşılaştırıldığında, burada, resmi Yes Pazarlama sosyal medya hesaplarının bağlantılarını da bulabilirsiniz. Genellikle gri, beyaz veya siyah gibi bazı nötr renk tonlarına karşılık gelen simgelerle görüntülenir. Sosyal medya bağlantıları söz konusu olduğunda, sosyal medya sayfalarınızı düzenli olarak güncellediğinizden emin olmanızı öneririz;

Takım oyuncusu olun

Başka bir e-mail imzası en iyi uygulama, kendinizi bir ekip veya şirket olarak tanıtdığınız ve her zaman olduğu gibi iletişim bilgilerini sağladığınız bir şirket imzasını denemektir. Bu, bireysel çalışanları temsil etmeye hazır olmayanlar için iyi bir seçenektir.

VSCO’dan başka bir örneğe bakın. Şirket sadece logolarını ve sosyal medya bağlantılarını imzalarına koymakla kalmadı, aynı zamanda görevlerinin temsili olarak da sunulan kısa bir açıklama ekledi. Düzgün görünüyor ve kullanıcıları bir e-mailin ana içeriğinden uzaklaştırmıyor.

email signature example

VSCO e-mail imzası

Hem bunu hem de önceki uygulamaları gösteren iyi bir örnek, HelpScout’tan bir e-maildir. Şirket, e-maillerinin sonuna daha kişisel görünmesini sağlayan el yazısı bir imza ekledi.

email signature example

HelpScout e-mail imzası

İzleyicilere daha yakın olun

Sadakatinizi arttırmak ve izleyicilerinizle güçlü ilişkiler kurmak için arkadaşlarınızla konuşacağınız şekilde konuşun, açık ve arkadaşça olun ve yüzünüzü göstermekten korkmayın.

Bu e-mail imzasındaki en iyi uygulamayı adidas’ın e-maillerinden birinde bulduk. Fotoğraflı abonelerri aynı zamanda imzada da görebilen bir GamePlan A editörü, , topluluklarını selamlar, biraz giriş yapıp, kullanıcılardan bir e-mailde sunulan konular hakkında kendilerini yansıtmalarını ister. Bu seçenek, şirketin insanları kazanmalarına ve bağlantı kurmalarına yardımcı olur. Birçok metne rağmen, akıllıca kullanılan tipografi nedeniyle imza okunabilir görünüyor.

email signature example

GamePlan Bir e-mail imzası

Kitlenize ürünlerinize ve içeriğinize gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür etmek için bir e-mail imzası da kullanabilirsiniz. Örneğin, Tentree’nin kurucu ortakları Kalen ve David şükranlarını ifade ediyorlar ve markaları gezegeni kurtarma misyonuna odaklıyorlar, ayrıca sosyal medya linkleri ve gerekli tüm iletişim bilgilerini sağlıyorlar. Minimalist ayırıcılar, imzanın hafif ve hassas görünmesini sağlar.

email signature example

Tentree e-mail imzası

Mizah sizin işiniz ise neden kullanmıyor ve abonelerinizin ruhunu yükseltmiyorsunuz? MeUndies iç çamaşırı markası e-maillerinden birinde, küçük bir şaka ve sosyal medya simgelerini imzalarına koyarak basit ama akılda kalıcı bir hale getirdi.

email signature example

MeUndies e-mail imzası

Bazen blog yazarlarından gelen e-maillerin aslında iki imzası olabilir. Blogcu, yeni olanları ve e-maillerinden neler beklediklerini kısa bir açıklama yaparken, ardından ana içeriği sağladığında ve başka bir imzayla bitirirken, kendilerini tanıtmak için ilk imzayı kullanabilir.

Downshiftology web sitesinin ve YouTube kanalının kurucusu Lisa Bryan, sağlıklı tarifler içeren düzenli e-mailler gönderiyor. İlk önce kendini tanıtıyor ve biraz intro yazıyor.

Downshiftology email

Downshiftology e-maili

Yemek tariflerinden sonra, sosyal medyasına bağlantılar, bir logo ve e-mailin sonuna iletişim bilgilerini ekliyor.

email signature example

Downshiftology e-mail imzası

Merak uyandırın

Başka bir e-mail imzası en iyi uygulaması, alıcıların e-mailinizi sonuna kadar ekranı kaydırmalarını ve meraklarını artırmalarını teşvik etmekten ibarettir. Örneğin, TheMuse imzasında günün kariyer koçunu kullanıyor ve tahmin edebileceğiniz gibi her seferinde farklıdır. Bu örneğin rengin kullanıldığı yerlerden biri olduğuna dikkat edin.

email signature example

TheMuse e-mail imzası

Mobil dostu olun

Mobilin  doğası, kullanıcıların her zaman çevrimiçi olmalarını ve gelen kutularını daha sık kontrol etmelerini ve e-maillerini mobil cihazlara  göre ayarlamak için e-mail pazarlamacıları için bir başka zorluk oluşturmasını sağlıyor –  .

Adobe’ye göre , kullanıcıların% 81’i e-mailleri kontrol etmek için düzenli olarak cep telefonu kullanırken,% 74’ü aynı amaçlarla masaüstünü kullanıyor, bu da e-maillerinizin herhangi bir cihazda harika görünmesi gerektiğini kanıtlıyor. Burada başlangıçta duyarlı şablonlar kullanmanızı ve imzanızın mobil cihazlarda çok uzun süren faktörler olan resimlerle veya çok karmaşık tasarımlarla aşırı yüklenmediğinden emin olun.

Instapage e-maillerinin imzasında, onları bulamazsınız. Bunun yerine, temsilcinin adını, konumunu, fotoğrafını ve sosyal medya simgelerini görebilirsiniz. Adı kalın yazılmış, fotoğraftan sonra ilk gördüğünüz şeydir.

email signature example

Mobil cihazda Instapage e-mail imzası

Markanıza uygun bir tasarım seçin

Genel olarak, imzanızda çok rahatsız edici veya kaotik görünmelerine neden olabileceği korkusuyla çok fazla yazı tipi ve renk kullanmamanız konusunda size tavsiyede bulunsak da, imzanızın her zaman şirketinizin stiline ve marka kurallarına bağlı olacağını unutmayın.

İşte Davy’s Wine Merchants’ın minimalist ve klasik imzası. Çok fazla ayrıntı ve eğri içeren bir logo sunar, bu yüzden metinde fazladan bir dekorasyona gerek yoktur.

email signature example

Davy’s Wine Merchants e-mail imzası

Lily’nin Mutfağı farklı bir yaklaşım aldı ve afiş gibi bir imza attı. Logolarını, sosyal medya simgelerini, telefon numaralarını, mağaza konumlarına faydalı linkleri ve evcil hayvan yeminin nasıl seçileceğine ilişkin talimatları içeriyor. Kullanılan dört ana renk var, ancak hepsi nötr ve birbirine tam olarak uyuyor.

email signature example

Lily’s Kitchen e-mail imzası

SendPulse’da bir e-mail imzası nasıl oluşturulur

SendPulse’da sıfırdan kolayca bir e-mail imzası oluşturabilirsiniz. Sadece Sürükle ve Bırak E-mail Oluşturucu’ya gidin, “Yeni bölüm ekle” yi tıklayın ve kullanmak istediğiniz düzeni seçin. İstediğiniz kadar bilgi ekleyebilirsiniz – her şey hedeflerinize bağlıdır. Ardından, imzanın her bir bölümünde görmek istediğiniz içerik türünü sürüklemelisiniz.

Ondan sonra resimler, iletişim bilgileri, sosyal medya simgeleri ve kullanıcılarınızın görmesini istediğiniz diğer bilgileri ekleyin. İmza duyarlı olacak ve masaüstü, mobil ve tablet boyutuna göre ayarlanacaktır.
SendPulse’de bir e-maile bölüm ekleme / bırakma oluşturucu sürükle ve bırak

Şimdi senin sıran

Bir e-mail imzası, kullanıcıların markanızı ilk olarak nasıl algılayacaklarını, sizi ne kadar süreyle hatırlayacaklarını ve size ne kadar aşık olacaklarını etkileyebilir. Yani, bu küçük ama önemli ayrıntıyı asla ihmal etmeyin. Markanız için en iyi şekilde yararlanmak için bu e-mail imzasını en iyi uygulamalarını izleyin:

  1. Strateji. İmzanıza, hedef kitlenizin ihtiyaç duyduğu tüm bilgileri içeren ve eğlenceli ve ilginç bir şeyler eklemek isteyen bir amaç vermek için elinizden geleni yapın, böylece insanlar sizi hatırlar.
  2. Kopya. Profesyonel ama arkadaşça göründüğünüzden emin olun, böylece kullanıcılar sizinle her zaman iletişim kurabileceklerini ve duyulacak geri bildirimleri paylaşabileceklerini hissederler. Bununla birlikte, ilham verici teklifler ve “sevimsiz” görünebilecek diğer alakasız bilgilerle imzanızı fazla doldurmayın.
  3. Tasarım. Çok fazla renk ve yazı tipi karışımı kullanmayın, en önemli bilgileri vurgulayın, afiş benzeri imzaları deneyin ve izleyicilerinize pozitif fotoğraflar ile bir gülümseme verin.

Profesyonel e-mail imzanızı hızlı ve kolay bir şekilde oluşturmak için SendPulse Sürükle ve Bırak oluşturucusunu kullanın.

[Total: 0    Average: 0/5]
SendPulse

Her ay 15.000 e-posta ücretsizdir.